Support

Nadat je website klaar is kun je er natuurlijk voor kiezen om deze zelf te onderhouden. Met Joomla en Opencart is dat eenvoudig zelf te doen.
Mocht je echter nog niet zoveel ervaring hebben, dan kan ik je hier uiteraard ook bij helpen. Bijvoorbeeld door de werking van het administratieve gedeelte van je site uit te leggen, je handleidingen te verstrekken en door het onderhoud uit handen te nemen. En met een onderhoudsabonnement ben je altijd verzekerd van de laatste updates, backups en support.

Toevoegen content

Je website of webshop wordt geleverd met een bepaalde hoeveelheid door jou aangeleverde tekst of artikelen (content). Een goede website wordt echter continue voorzien van nieuwe content. Dit is echter best tijdrovend. Deze werkzaamheden kan ik echt ook uitvoeren voor je.

Onderhoudsabonnement

Met Joomla en Opencart kun je zelf de content van je website of webshop up to date houden, maar wat te doen met de geïntegreerde extensies? Ook komen er regelmatig nieuwe Joomla updates uit, waarvan sommige veiligheidsupdates zijn. Je kunt deze in principe ook zelf installeren, maar wat gebeurd er als er iets fout gaat? Is er recent nog een backup gemaakt?

Door een onderhoudsabonnement af te sluiten neem ik het technisch onderhoud van je website uit handen. Behalve het updaten naar nieuwere versies houd ik ook de veiligheid in de gaten en maak ik regelmatig backups. Je hebt recht op een aantal overeengekomen uren onderhoud per maand. Uren die zijn overgebleven worden automatisch meegenomen naar de nieuwe maand. Pas aan het eind van het onderhoudsabonnement komen deze te vervallen..

Samengevat, met een onderhoudsabonnement ben je verzekerd van de volgende support:

  • Automatisch updaten van Joomla/ Opencart en extensies
  • Regelmatige backup van je website buiten je eigen server
  • Uitvoeren van kleine wijzigingen binnen je site
  • Controleren van instellingen
  • Beantwoorden van korte vragen

Uiteraard kan ik je adviseren bij het maken van de beste keuze.